|
| | |
|
Маркетинг
| 15.05.2011, 19:07 |
|
Основы маркетинга [Текст] : пер. с англ. /
Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. – 2-е европейское издание. – М.
: Изд. дом "Вильямс", 2001. – 944 с.
|
|
Павленко
А. Ф.
Маркетинг [Текст] : навчально-методичний
посібник для самостійного вивчення дисципліни / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак.
– 2-е, допов. і виправлене вид. – К. : КНЕУ, 2001. – 106 с.
|
|
Армстронг
Г.
Маркетинг [Текст] : загальний курс / Г.
Армстронг, Ф. Котлер. – 5-е вид. – М. : Діалектика, 2001. – 608 с.
|
|
Крамаренко
В. І.
Маркетинг [Текст] : Навчальний посібник для
студентів економічних спеціальностей / В. І. Крамаренко. – К. : Центр
навчальної літератури, 2003. – 258с.
|
|
Старостіна
А. О.
Маркетинг [Текст] : Навчальний посібник для
студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів /
А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. :
Знання-Прес, 2003. – 326с.
|
|
Крылова Г.
Д.
Маркетинг: теория и практика [Текст] :
Учебник. / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова. – М. : ЮНИТИ-Дана, 2004. – 655 с.
|
|
Балабанова
Л. В.
Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів
економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова. –
2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Знання-Прес, 2004. – 645с.
|
|
Буряк П.
Ю.
Маркетинг [Текст] : навчальний посібник /
П. Ю. Буряк, Б. А. Карпінський, Я. Ю. Карпова. – К. : ВД
"Професіонал", 2005. – 320 с.
|
|
Категорія: Підручники | Додав: clicneo
|
Переглядів: 1529 | Завантажень: 0
|
| |
| | |
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|