Міжнародний маркетинг [Текст] : Підручник /
А. А. Мазаракі, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник. – К. : КДТЕУ, 2000. – 306 с.
Каніщенко
О. Л.
Міжнародний маркетинг: Теорія і
господарські ситуації [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих
навчальних закладів / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., перероб. – К. : Кондор,
2004. – 152с.
Новошинська
Л. В.
Міжнародний маркетинг [Текст] : Навчальний
посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за
освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальностей "Міжнародна
економіка" і "Маркетинг" / Л. В. Новошинська. – К. : Центр
навчальної літератури, 2004. – 176с.
Гоголь Г.
П.
Міжнародний маркетинг [Текст] : Навчальний
посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів /
Г. П. Гоголь. – Львів : Вид-во Національного ун-ту "Львівська
політехніка", 2004. – 148с.
Международный маркетинг [Текст] : Учебное
пособие. / Н.И.Перцовский, И.А.Спиридонов, С.В.Барсукова; Под ред.
Н.И.Перцовского. – М. : Высшая школа, 2001. – 239 с.
Черенков
В. И.
Международный маркетинг [Текст] : Учебное
пособие / В. И. Черенков. – СПб. : ИВЭСЭП, Знание, 2003. – 848 с.
Лисица Н.
М.
Международный маркетинг [Текст] : учебное
пособие / Н. М. Лисица, В. Д. Рогожин, В. В. Юрченко. – Х. : ИД
"ИНЖЭК", 2006. – 176 с.
Моргунов
В. И.
Международный маркетинг [Текст] :
учебное пособие / В. И. Моргунов ; под ред. Л.П.Дашкова. – 3-е изд. – М. :
Издательско-торговая корпорация "Дашков и К", 2008. – 152 с.